close
متخصص ارتودنسی
پايگاه خبري تحليلي فانوس آنلاين
صفحه اصلی فانوس آنلاین هر 5 دقیقه به روز میشود
پنجشنبه 28 بهمن 1395 11:30
مصرف آنتی اکسیدان ها را فراموش نکنید

به گزارش فانوس آنلاین، متخصصان سلامت مصرف مواد خوراکی آنتی اکسیدان را توصیه می کنند. برخی از این موادخوراکی به شرح زیر هستند:

- تخم مرغ، شیر، کره و جگر از منابع غنی ویتامین A هستند.

- میوه و سبزیجات رنگی که حاوی ویتامین C هستند. منابع خوب این ویتامین شامل مرکبات، توت فرنگی، پاپایا، بروکلی، گل کلم، کلم پیچ و کلم بروکسل است.

- مغزیجات آجیلی بخصوص بادام و گردو، دانه ها بویژه تخم آفتابگردان، روغن های مغزیجات، کلم و اسفناج که منابع غنی ویتامین E هستند.

- نخود، هویج، زردآلو، هلو، سیب زمینی شیرین، برگ چغندر و کلم پیچ، که منابع بتاکاروتن هستند.

- سبزیجات برگدار سبز، اسفناج و کلم، و همچنین پاپایا، ذرت، نخود و پرتقال که منابع خوب لوتین هستند.

- میوه ها و سبزیجات صورتی و قرمز نظیر هندوانه، گوجه فرنگی، گریپ فروت صورتی و زردآلو که منبع غنی لیکوپن هستند.

- غلات غنی شده، نان، ماکارونی، حبوبات، گوشت، ماهی، مرغ، تخم مرغ و پنیر، که منابع خوبی از سلنیوم هستند.

منبع:مهر
 


برچسپ : , , , ,

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

اشتراک گذاري در کلوب اشتراک گذاري در بالاترين اشتراک گذاري در  فيس بوک اشتراک گذاري در افسران | چاپ | نظرات خود را در ذيل مطلب بيان فرماييد

ارسال دیدگاه 1
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
کلیه ی حقوق مادی و معنوی محفوظ می باشد.
Copyright © 2017 fanoosonline, All rights reserved